When The Story Begins....

Life is so short to be wasted...so lets LIVE, LEARN, WORK and PLAY!!!

Thursday, April 8, 2010

IZINKAN AKU LELAP SEKETIKA...

hi guys...huh...klau nengokkan title kat atas ni mcm best jek...cam tajuk novel lak aku rasa...tp sbnarnye mana ade ape pun...aku tulis title tu sbb aku ngantok yg teramat skang ni...haha...kat opis lak xde org...tinggal aku bdua je ngan akak ni...yg lain sume out of coverage...huhu..lpas lunch td mata aku asyik nak tertutup jek...da puas tongkat da mata ni...layu gak kesudahannya....menguap xyah citer la...aku rasa kalo ade lalat terbang sure terhinggap dlm mulut aku...wahahaha...nak tido kang nnti melanggar etika kerja lak...walaupun dulu aku selamba je tido kat meja aku ni...(mcm la xbiasa buat...lalalala)...tp oleh kerana aku da berjanji pd diri sdiri yg aku nak komited pada keje....so tpaksa la buat2 rajin (mmg rajin ape....haha)...nak layan mp4 jap, nak hilangkan ngantok....chiowwww!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...