When The Story Begins....

Life is so short to be wasted...so lets LIVE, LEARN, WORK and PLAY!!!

Wednesday, April 7, 2010

PATAH TUMBUH HILANG BERGANTI...





Betul la ape org kata...yg pergi xkan kembali....tp yang patah pasti akan tumbuh semula....yg hilang akan dtg penggantinya....walaupun xsama....cukupla sekadar pengubat duka...BUBU da pergi utk selama2nya....sedih + terkilan, smua ada...tp xpe...sbb aku da ade pet baru yg sgt2 comel + cute....anak arnab spesies Anggora ni aku dpt masa besday aku...Thanx Kak Zura for da sweet gift...wlaupun xsurprise coz aku yg request sdiri nak this bunny for my besday present...haha~ bleh lak main request2 camtu...wut ever la kan...janji bahagia noookkk...so excited + teruja (bkn sama ke maksudnya..haha) + hepi sgt masa dpt bunny ni....oleh kerana die sgt2 adorable and cute, aku bg nama die BABY....pun aku xsure jantina die...mcm biasa la kan...aku xpenah amik port pun...lalalala....tempat tinggal die lak sama la ngan arwah BUBU dulu....di bilik blakang yg indah lg permai tu...ahaks...BABY ni sgt2 simple and xsusah nak jaga die....bg je pallet (makanan die la) + air....pastu make sure tempat tido die bersih (haaa yg ni ssh sket bg golongan2 yg pemalas cam aku ni...) sbb time weekend baru la terkial2 nak bersihkan bilik BABY ni...klau weekdays sori la beb, gue penat okeh! rutin harian aku & BABY...balik je keje aku terus check pallet + air die....kalau xcukup tambah jek....then aku lepak nengok TV ngan BABY....walaupun aku xsure la die paham ke x ape yg die tgk tu...hahaha...lpas tu letak die dlm bilik blakang and aku lak Zzzzzzzzzz.... simple kan? kpd korang2 yg gedik sgt nak bela pets ni...aku cadangkan korang bela je arnab a.k.a bunny ni...sgt senang dijaga dan xbyk songeh...bising pon x sbb die mmg xleh ckp...huhu...kat sini aku bg link rabbit farm tempat aku dpt bunny ni....rajin2 la visit yea!!
http://embunrabbit.blogspot.com/

2 comments:

  1. shommeynyer rebit tuh... tp syg dah meninggal... mst sedeh...hmmm

    ReplyDelete
  2. eyh mana ade meninggal kak bert...idup lg la sampai skang...yg mati tu arwah kucing zila la...huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...