When The Story Begins....

Life is so short to be wasted...so lets LIVE, LEARN, WORK and PLAY!!!

Saturday, March 26, 2011

SAJAK TAK PUAS HATI

Bila aku dpt bonus, ko tarik muka mcm nak mati...
Bila ko dpt bonus, aku xde lak byk bunyi...
Bila bos suh buat keje luar mcm2 alasan ko bagi...
Bila bos suh aku kuar xde lak aku nak lari...
Aku tetap buat walau pnah aku sakit mcm nak mati...

Bila kene back up keje ko mengeluh sana sini...
Ingat la tlg menolong tu kan amalan murni...
Bila la ko nak maju kalau wat perangai mcm ni...
Dunia ni bukan hak milik ko sorang tp kene kongsi...

Bila kenangkan perangai ko aku mmg meluat dan tensi...
Tapi aku tahan je sbb aku percaya pada rezeki..
Aku ni xdela keji sgt nak cantas member sendiri...
Sbb tu aku mcm malas nak amik peduli....
Cuma berharap ko sedar satu hari nanti...


*Begitulah bunyi sajak ciptaan sendiri yg xde kene mengena ngan diri anda ye...xyah fikir byk2 kang anda gak yg sakit hati....sekian!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...